• Journey Therapy by Brandon Bays
  • Journey Therapy by Brandon Bays

    To get a better understanding through hindsight and move on with a new empowered perspective

My Offer.

Journeys for Adults.

What is it about:
The Journey process provides an opportunity to set foot into a deep path within us and to discover both emotional and physical blockages, and further to dissolve these from the inside. Through the conscious experience of the emerging emotions, a channel is created that leads us into the inner core of our being. You will understand the causes that have led to these blockages and progress to a healthier state of being.

Leave the „rat race" of

  • anxiety and fear
  • sorrow
  • anger
  • jealousy or
  • self-doubt

and find your way back to your core, into your balance. Let yourself be guided by your body wisdom in the Journey process and discover answers and truths than can lead you on to the path of natural healing- physically and mentally.

I will gladly accompany you on your way and look forward to your call.

Journey - Participants' Feedback

"Die Journey mit Carolin war eine tiefe und transformierende Erfahrung. Sie hat mir genau das gegeben, was ich in diesem Moment auf meinem Weg brauchte. Ich fühle mich viel freier, offener und mental auf einem guten Weg. Ich habe Werkzeug in die Hand bekommen das mir hilft, mein Leben anders zu denken und die Zukunft neu zu gestalten."
"Ich bin so unendlich dankbar, deinen Vortrag gehört zu haben und eine Journey gemacht zu haben. Es hat sich in diesem Jahr alles wie von selbst zum Positiven entwickelt. Ich fühle mich sehr gut, bin so lebensfroh, habe Ängste, Zweifel abwerfen können und bin überzeugt, dass sich meine Zellen umprogrammiert haben!"

Event Calendar

30
Aug
YOGATELIER
Date: 30 August 2019
Jahresbegleitung Modul 3 Vertiefungstage in der Schweiz Mache 2019/2020 zum Jahr der Veränderung, die anhält und Loipen

11
Oct
Marienheim
Date: 11 October 2019
Wochenend-Seminar in Österreich ...Welche Herzenswünsche sich endlich erfüllen mögen für Dich. Ich arbeite auch diesmal

07
Feb
YOGATELIER
Date: 07 February 2020
Jahresbegleitung Modul 5 Wochenend-Vertiefungs-Seminar in der Schweiz Abschluss-Seminar der Jahresbegleitung in LangenthalDie

Info Box

 

 

Video (c) Lutz Berger 2015 - DAEMBE Kongress

Looking forward to your request

I will be pleased to inform you in advance.
Please feel free to contact me via phone:
+49 160 90 190 190 
or via email: info@lebeninbalance.eu